2 Şubat 2014 Pazar

Ohhh uyumalara doyamadım bugün...





























Günaydın arkadaşlarım,
Gerçekten günaydın...
Gün boyu uyumuşum.
İnanın şuan vücudum öyle rahat ki,
Sanki hamur kıvamında...
Her bir yerimde tatlı bir uyuşukluk var...

Buna ihtiyacım varmış, gerçekten. Normalde sevmem ben böyle vakitsiz uykuları ama bu çok şahane geldi bana. Sadece elzem işlerimi yapıp tüm gün yumuş yumuş uyudum valla. Uzun zamandan beri spor yapmayınca kaslarım akşam hareketliliğinden sonra şok oldu herhal...

Ama ama sevgili İlkemden gelen pazar sporu haberi beni bir kendime getirdi. Sahi biz bu şubat çok iddialıyız değil mi? Herkes göstersin bakalım hünerlerini...

Bende şimdi bişeyler atıştırayım günün sporları için buraya döneceğim...
Az gözüm açıldı...


..............

Döndüm canlar,
Sporumu yaptım, düldülümün bi hatrını sordum, bomba gibiyim. Eski grup arkadaşların bloglarına uğradım, davetiye bıraktım. Belki görmemişlerdir. Aramıza katılırlarsa çok mutlu olurum ben...
 Evet bu ay spor olayları daha bi oturdu. Hele hafta içi planlarım olursa tadından yenmez benim için. Olsun anlatacağım. Bi ara ben böyle süper spor yapıyordum valla.
Bugün eşim şehir dışındaydı. Elif uzun zamandır izlemediği çizgi filmlerin acısını çıkardı. Sevdiğimiz bir çizgi filmin serisini izledi resmen. Tuhaf değişik bir gün oldu yani.

Start dememize 7 gün kaldı. Cuma günü listeyi yayınlayacağım. Herkes alışveriş programını falan ayarlar işte.
Yani son haftaya girdik maratonumuz için.
Ben bu hafta çok kasmadım kendimi. Hatta yaydım da diyebilirim. Canımın istediği şeyleri şöyle birbir, tadına vara vara yedim, yiyorum. Ama yarından itibaren disipline olacağım söz veriyorum... Beni sarsın azıcık olur mu???

Sizde durumlar nasıl???






























...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................


Günün kedi puanları:




1. İlkem...










2. Şule...










3. Endamya...










4. Sevgi...










5. Evergreen...

















10 yorum:

  1. Sabah kahvaltisindan önce 50 dk.yürüyüs.

    Iyi olmus Hülyacigim,bazen böyle istiyor insanin vücudu.

    Hem uzmanlar zayiflamak icin iyi uykunun da sart oldugunu söylüyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Misss oldu Şule'm öyle iyi geldi ki. Süpersin yine. Sabah sabah fırına mı gittin ;)))

      Sil
    2. Evet canim,bizimkiler horul horul uyurken,kalktim ben.Allahtan hava yumusamisti,gecen hafta gibi degildi.Bu pazar yürüyüsleri artik rutinlesti,yürümezsem kendimi iyi hissetmiyorum.
      :))
      Kendime büyük bir iyilik yapmisim gibi geliyor bana.
      Hele birde bahar gelince mahallede yürüdügüm yol üstünde tavsanlar cirit atar,hele bebek tavsanlari sabahin erken saatinde seyretmek büyük zevk verir bana.

      Sil
  2. Ooh iyi yapmışsın; geçen haftanın yorgunluğunu atıp, yeni haftaya enerji depolamışsın :))
    Bana her gün hafta sonu sayılır:)
    Bu gün spor ayrı bir keyifliydi; havanın güneşli olmasından da yararlanarak cancağzımı (senin söyleminle kocabey) ikna ettim ve sahilde 40 dk tempolu bir yürüyüş yaptık. Havalar biraz ısınınca "birlikte sabah yürüyüşlerine başlama" sözünü de aldım ama şimdilik tek başına devam:( Bol sporlu, yüksek enerjili bir hafta olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi'm ne güzel destek bulmuşun sen öyle. Maşallah...
      Bu güpgüzel spor için en güzel kedi puan panoya kondu efendim...

      Sil
  3. Baya geç oldu ama leslie 3 mile flat your belly yaptım :) hatta az önce bitirdim hemen geldim yani sırf kedipuan alayım diye ;)
    Ne çok imrendim uyuyup enerjik kalkmana Hülya ablacım uzun zamandır ne kadar uyursam uyuyayım hiç uyumamış gibi yorgun kalkıyorum :/ Maşallah diyim hepimiz için bol sporlu bol sağlıklı Bi hafta olur inşallah...
    evergreen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cansın, ekledim en güzelinden kedi puanı.
      Eğer yorgunlukların sürekli oluyorsa kan değerlerine bir baktır derim bidenem.
      Sporumuz bol olsun...

      Sil
  4. Endamyam sesine ses vereyim dedim...somestr ile bizde kendimizi koylerimize attik bugun donduk evimize sabah tarti ipe yuzlesiciiimm ve eminim olan oldu onumuze bakalim deyip yeniden diyet planlari yapacagim....10subat hareketine elbetteki varim ama basarili olur muyum bilemedim...ama sizden alacagim motivasyonla neden olmasin diyor icmden bir ses ciliz da olsa....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hoş geldin...
      Senden hiç cılız ses çıkar mı ? Senfoni yapacağız biz bu ekiple inşAllah. Ben sana inanıyorum. Hep inandım...
      Bağımız hep canlı olacak. Ben bunun için elimden geleni yapacağım. Ve hepimiz başaracağız...
      Lütfen kendinden emeğini esirgeme...

      Sil

Paylaşımınız için teşekkürler...